joi, 24 mai 2012

Wildlife



La inceputul lunii mai al acestui an, am fost plecat in ardeal o saptamana.Aparatul foto il tin aproape(de ochi) si de data asta :-).

Incep descrierea pozelor dupa cum urmeaza, in primele trei poze am reusit sa fotografiez un uliu care tocmai prinsese o soparla de pe camp.Urmatorele patru poze, un guster deosebit de frumos care avea ,,casa,, intr-o scorbura a unui prun.Cred ca este din neamul gusterului pozat de mine acum patru ani, atunci am intalnit un guster foarte bland cu care am facut o sedinta foto.Acesta a fost destul de bland si am reusit sa ii fac cateva poze reusite.

Urmatorele trei poze (dupa cele cu gusterul) este un soim care atacase un cuib de sfrancioc, un spectacol aerian deosebit din pacate nu am reusit sa prind si batalia, acesta a fost dusa intre tufele de macies.

Urmeaza fluturii din diferite specii:

argynnis paphia,butterfly_small heath, butterflies neptis rivularis - patru poze, the danube clouded yellow , iphiclides podalirius.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu