luni, 14 mai 2012

Fotografia nocturna

  Cand eram mai mic, imi placea sa stau in gradina pana tarziu in noapte sa ma uit la stele, in nordul tarii in satul Benesat.Cum iluminatu public nu era asa de sistematizat cum este acum, observarea stelelor se putea face in cele mai bune conditii. Dupa ce am mai crescut, acest obicei nu a trecut odata cu trecerea anilor, ba mai mult mi-am imbogatit cunostintele despre ceea ce se poate vedea in fiecare luna din an, atunci cand cerul este senin sau cand nu este luna plina. Am facut unele ,, sapaturi ,, pe internet, am gasit site-ul observatorului astronomic Vasile Urseanu, de aici se poate descarca harta cerului in format pdf pt fiecare luna, in plus se gasesc informatii despre fenomenele astronomice ce se produc anual, ceea ce este cel mai interesant pentru mine sunt ploile de meteori.  In urma cu o saptamana, am stat iarasi in gradina sa ma uit la stele, doar ca acum eram echipat cu un aparat foto dslr montat pe un trepied si o telecomanda wireless, eram pregatit pentru o sedinta foto nocturna. Am facut un montaj in photoshop pe o poza facuta in una din seri, in care am marcat constelatiile vizibile.Nu am facut acest lucru pe toate pozele atasate, le-am lasat pe majoritatea asa cum am reusit sa prind.In cel putin doua poze se poate vedea si constelatia Orion.
  Va las si pe voi sa descoperiti!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu