vineri, 9 noiembrie 2012

Transfagarasan - Lacul Caltun


  Am facut planuri, sa mergem la munte, vroiam ca vara asta sa ajungem iarasi in Rezervatia Retezat, doar ca nu aveam decat doua zile la dispozitie, iar pt Retezat trebuie cam trei, ca o zi se face numai pe drum. Asa ca ne-am hotarat sau mai bine zis au hotarat, ca nu am fost eu organizator, sa mergem pe vf. Negoiu din lantul muntos al Fagarasilor.
 Nici pana acolo nu am ajuns, din cauza unor dificultati ,,tehnice,, dureri de articulatii, oboseala, etc. Am ajuns pana la baza vf  Negoiu, am dormit langa lacul Caltun. Asa ca am pus in rucsac ceva de mancat pentru doua zile, haine mai groase, un izopren si cortul, cam greu rucsacul, da m-am descurcat. Drumul pana la Cabana Balea Lac de unde am inceput sa urcam, este deosebit, am urcat din spre Sibiu pe renumitul drum Transfagarasan. Pe unele portiuni de drum parapetii de siguranta lipsesc, pentru cei cu frica de inaltime drumul acesta nu este recomandat, dar acesta postare nu este o poveste, ci tine de fotografie asa ca nu mai continui descrierea, va las sa priviti pozele!

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu